piątek, 19 lipca 2013

Aktualny blog

Siemaneczko!


Dzisiaj moi drodzy chciałbym napisać Wam iż wcześniej mój blog miał miejsce na blog.pl (autografy-seby.blog.pl). Postanowiłem jednak że przeniosę się tutaj ,ponieważ znacznie więcej osób o takiej samej pasji co ja ma blogi tutaj. Dlatego tutaj zaczynam kontynuacje mojego bloga. Jestem w tej chwili w Niemczech ,wracam 29 lipca i nie mogę się doczekać co będzie czekać na mnie w skrzynce. Dotychczas doszły do mnie autografy takich osób jak: Jurek Owsiak ,Michel Moran ,Magda Gessler ,Krystyna Pałka (Pani Krysia wysłała mi 2 autografy najpierw ,później znowu 2 ,pewnie zapomniała że wysyłała i tak jestem bardzo zaszczycony :) ) ,Bronisław Komorowski ,Artur Barciś. Dodam iż będę teraz tutaj dodawał wszystkie posty. Także spodziewajcie się czegoś więcej niedługo! Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam do czytania i oglądania! :) Poprzedniego bloga i zdjęcia właśnie tych osób ,które niedawno wymieniłem macie dostępne na stronie - www.autografy-seby.blog.pl

6 komentarzy:

  1. gratulacje! co do Twojego komentarza na moim blogu w sprawie autografu Katji Visnar, to pisałam na maila: katjafanclub@visnar.eu
    powodzenia w dalszym kolekcjonowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już cię dodaję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Sebek ;) Koperta którą wysyłam do gwiazdy ma rozmiary 114 na 162 cm, chyba że dołączam zdjęcia to wtedy jest większa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za pomoc :) Ja to chyba za dużą wysyłałem :)

      Usuń