środa, 6 listopada 2013

JUSTYNA KOWALCZYK!

SIEMKA! :D

 

Moi drodzy jestem niezmiernie szczęśliwy i spełniony! Sami wiecie że jestem ogromnym fanem jak i kibicem Justyny Kowalczyk! Wysłałem do Justyny 2 wyczerpujące listy na półtorej kartki A4! :) Dzisiaj moje największe i zarazem najcenniejsze marzenie zostało spełnione! Tak, tak to właśnie autograf od wspaniałej i niezwykle utalentowanej polskiej biegaczki narciarskiej! :) Po prostu nie mogę uwierzyć, straciłem już nadzieję, jednak dzisiaj to wszystko odwróciło się do góry nogami. Jest to mój najcenniejszy autograf i chyba już żaden autograf nie będzie dla mnie tak cenny jak od naszej wspaniałej Justyny! Jeszcze dedykacja i krótki list powodują że sam nie mogę uwierzyć, że Justyna poświęciła kilka minut na podpisanie i wysłanie mi krótkiego listu. Liściku nie pokazuję, ponieważ jak sami wiecie bardzo go cenię,a Justyna napisała tam m.in: dziękowała że ma tak wspaniałego kibica itp. To jest coś wspaniałego! Dodatkowym atutem jest to że podpisała się nie jak to często robi (JK:)) Tylko (JKowalczyk:))! :D Wybaczcie, że się rozpisałem ale nie mogę się powstrzymać! :)

Adres: Prywatny - łatwo znaleźć
Oryginał: TAK!
Dedykacja: TAK!
Wymarzony: TAAAK!
Ile czekałem: 7 miesięcy lub 3 miesiące
Uwagi: NAJCENNIEJSZY AUTOGRAF W KOLEKCJI!


Po prostu szok! :) Nigdy bym się nie spodziewał że będę musiał uzbierać 100 autografów aby otrzymać mój najbardziej wymarzony! Jeszcze taki równiutki jubileusz i taka niespodzianka! Szykujmy się bo w tym sezonie IO w Soczi! Na pewno będą niespodzianki! Zrobię kiedyś notkę o moim ulubionym sporcie! Trzymajcie się! :)
~meega uradowany Seeebek :D

22 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję otrzymania tego wyjątkowego, wymarzonego autografu!! :)
    I ten brzydki dzień wcale nie musi być tak zły dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Dokładnie, tak brzydki i zimny dzień dziś jest dla mnie "słonecznym" ;)

      Usuń
  2. doczekałeś się :))
    gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal czekam :D
    Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny autograf, gratuluję dedykacji bo nie każdy ją ma, też jest to mój najcenniejszy autograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałem że najbardziej czekasz na Ellie? :D gratuluję, w końcu się doczekałeś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie tak bardzo czekam jednak minimalnie bardziej czekałem na Justynę :3 W końcu! :D

      Usuń
  6. gratuluję!! Świetny zawodnik, szkoda że u mnie podpisała się tylko JK, ale trudno :D Dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D Ja również zamierzam wysłać do Ellie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Ja wysłałem i narazie czekam ok. 2 miesięcy ;)

      Usuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :D Zapraszam na mojego bloga :D http://autografyagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Zapraszam
    http://autografy-marty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń