wtorek, 5 listopada 2013

Oliver Kahn

SIEMANECZKO! :)

 

No moi drodzy w końcu stuknęła mi pierwsza 100 autografów! :) Coś wspaniałego! Zaczynając, nigdy bym nie pomyślał że w tak szybkim tempie zdobędę okrągłą 100! W końcu doczekacie się konkursu! :) Wszelkie informacje i temat konkursu ujrzycie w piątkowym wpisie. Dlaczego akurat w piątek? Ostatnio w szkole jak nie kartkówka to sprawdzian i sami wiecie, że nie mam nawet czasu wbić na komputer :) Także w piątek startuje konkurs! A 100 jubileuszowy autograf otrzymałem od wspaniałego, byłego bramkarza Bayernu Monachium - Olivera Kahna! Wiele razy byłem w Monachium i miałem szansę zobaczyć stadion - Allianz Arena. Na prawdę polecam wybrać się do Monachium, bo jest to ogromne i piękne miasto!

Adres: e-mail
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 74 dni
Uwagi: 100 autograf!

Trzymajcie ręce na pulsie bo do wygrania wspaniałe nagrody! :) Szczegóły już w piątek! Trzymajcie sie! :)
~Seebek :D

8 komentarzy:

  1. Gratuluję setnego autografu! Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) 100 autograf to jest coś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no w końcu sie Sebuś doczekał :D gratuluję i weź w końcu zrób coś z tym originem bo bedzie boleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ogarniam właśnie :D Już coś idzie do przodu :D

      Usuń
  4. Gratuluję! :D 100 autografów, to jest coś. Ja też czekam na odpowiedź od niego :D

    OdpowiedzUsuń