wtorek, 29 października 2013

Agustin Egurrola

Siemson! :)


Ooo matko ja chyba zwariuję z tym wiatrem, zimnica jak cholera :D. Ale jak pomyślę że już niedługo biały puch spadnie na naszą ziemię to jestem meeega ucieszony :D. Dzisiaj wbijając do domu natknąłem się na 2 koperty. Jedna z Play'a - Formuła Mini Max, a druga od... Agustina Egurroli! :) Na pewno wszyscy znacie Pana Agustina m.in: z "Mam Talent" czy "YcD" :). Bardzo Go lubię i myślę że o wiele lepiej wygląda jury z nim niż z Panem Kozyrą. A Wy jak uważacie? :) Podzielcie się w komentarzach! ;)


Adres: e-mail
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 12 dni
Uwagi: -


Jeszcze 1 autografik i pierwsza 100! :) BARDZO Wam dziękuję za 10 000 wyświetleń! :D Jesteście niesamowici! Wypchanych życzę! Trzymajcie się! ;3
~Sebeek :D

10 komentarzy:

  1. gratulacje :) uważam ze Pan Augustin jest spoko :) też go lubię :) gratuluje 100 grafa :) gratulacje 10000 wyświetleń :) u mnie będzie dzisiaj też notka :) Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Jeszcze nie 100 tylko 99! :D Jeszcze jeden! :)

      Usuń
  2. Gratuluję, mi też się wydaje że jury w programie mam talent z panem Egurrolą jest lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!! podaj mi tg maila na gg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, też pisałam maila ale dawno xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D widze, ze ostatnio kazdy dostal, trzeba wiec napisac ;d

    OdpowiedzUsuń