czwartek, 3 października 2013

Anna Popek

Siemka! :)

 

No po przerwie środowej dzisiaj coś w końcu zawitało! :) Jakoś ostatnio mało przychodzi autografów :c W tym tygodniu jak na razie 2, a jak wiemy dobiega on już końca. No ale nic! :) Dzisiaj jak to ja dowiedziałem się dopiero o kartkówce z gegry, ale jakoś to poszło :D. Mam nadzieję że na coś fajnego się załapię. Dzisiaj przedstawiam autograf od Pani, którą bardzo lubię, jest nią: Ania Popek! :) Zapewne wszystkim Wam znana m.in: z "Pytania na Śniadanie" :) Jest to prezenterka telewizyjna i dziennikarka. Pani Ania odpisała mi zaledwie po godzinie od wysłania maila! :) Podziękowała za miłe słowa i życzyła wszystkiego dobrego, bardzo miło z Jej strony. 

Adres: e-mail, niestety nie zapisałem sobie
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 72 dni
Uwagi: -


Mam nadzieję, że jutro coś do mnie zawita. Ja Wam życzę wypchanych skrzyneczek i do jutra! :)
~Sebek :D

9 komentarzy: