wtorek, 1 października 2013

Red Lips

Siemaneczko! :)


No w końcu coś ruszyło! :D Bo od ostatniej środy nie doczekałem się niczego :c. Ale w końcu! :) Dobrze, że słońce wychodzi, bo bym zwariował tą pogodą, niestety musimy cieszyć się ostatnimi dniami słońca :c. Niedługo zima i moje narty! <3. Są plusy zimy! :D Moi drodzy dzisiaj przedstawiam Wam autograf od wspaniałej wokalistki zespołu Red Lips - Rudej! :) Pewnie znacie hit "To co nam było", a teraz mi się spodobała ich piosenka: "Czarne i Białe"! Polecam do posłuchania! :) Kto wie, może zakupię ich nową płytę, która ma premierę chyba w październiku? Dobrze pamiętam? :)

Adres: e-mail - aampromotion@o2.pl 
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 6 dni
Uwagi: Ładne zdjęcie



Jestem bardzo zadowolony z tego autografu :). A teraz chciałbym polecić Wam wspaniałą płytę niesamowitej wokalistki, jaką jest: Ellie Goulding! :3 Od 3 tygodni słucham bez przerwy! Uzależnia! :) Polecam Halcyon Days! :)


POLECAM! :)

Dzięki za wszystkie komentarze, wypchanych życzę i pozdrawiam! :)
~Seebek :)

6 komentarzy:

  1. oo może ja też dostanę :))
    gratuluję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za reklamy Ellie?!:D uzależniłeś mnie od How Long Will I Love You...
    gratuluję autografu rudej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah i bardzo dobrze! :D Mówię że uzależnia! :D Dzięki :D

      Usuń
  3. Gratuluję ! :)
    Wczoraj również dostałem ten autograf : )

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha potwierdzam, że uzależnia ^_^ te piosenki są po prostu świetne!
    gratuluję autografu :D

    OdpowiedzUsuń