piątek, 11 października 2013

Upominek od TVN'u

Siemaneczko! :)

Wybaczcie za brak wpisów ale ten tydzień to chyba jeden z najgorszych oprócz piątku oczywiście. Tylko 1 autograf ,a dzisiaj odskocznia od autografów i przedstawiam Wam upominek od jednej z moich ulubionych stacji TVN'u. Gdzie emitują mój ulubiony serial "Na Wspólnej". Pisałem do nich na maila zaledwie na drugi dzień dostałem odpowiedź że wyślą mi upominki, ponieważ o to poprosiłem. I tak jak zapowiadali, tak zrobili. Myślę że nie ma co gadać, patrzcie na fotki! :)

Pisałem na e-mail, jednak jeżeli Wam zależy piszcie na: lemoon.pps@o2.pl
 TO JEST MÓJ ADRES E-MAIL!
Nie piszcie do mnie próśb o autografy!
Jeżeli chcecie podaję Wam adres do otrzymania takowych gadżetów!









Trzymajcie się i do jutra! :) Siemanko! :)
~Sebeek :D

13 komentarzy:

  1. gratuluję!!! trzymaj tam lepiej kciuki żeby do mnie dzisiaj też przyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ee tam, jeden autograf na tydzień nie jest źle ;d mi kiedyś miesiąc nic nie przychodziło a innym pewnie nawet więcej :P
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!!! ciekawe prezenciki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam wszystkim! :)
    Oj wiem Tyśka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ej no teraz to mnie juz zaskoczyłaś oczywiście również do nich napisałam mam nadzieje ze również dostane ale bym skakała ;) trzymaj kciuki i dziękuje za adres ;) ile czekałeś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory poprawiam miało byc zaskoczyłeś ;)

      Usuń
  6. Czekałem równiutki tydzień! :D Spoczko ;P

    OdpowiedzUsuń