środa, 25 września 2013

Kamil Bednarek

Siemaneczko! :)


No w końcu coś przyszło! :) Zimno!! :c Moi drodzy dzisiaj opisuję autograf Kamila Bednarka! :) Chyba przedstawiać Go nie muszę! :) Jest wybitnym artystą, sam posiadam Jego 2 płyty. Autograf zdobył dla mnie Marek, za co serdecznie mu dziękuję! :) W Tarnowie Kamil grał koncert a dla Marka udało się zdobyć dla siebie i dla mnie. Wielki wyczyn przy takim tłumie Marek! :) Jeszcze raz wielkie dzięki! Niestety mój kochany skaner nie zeskanował całego podpisu, ale tylko minimalnie :)

Adres: Zdobyty osobiście
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 2 dni
Uwagi: Podpis złożony na okładce


Jestem niezmiernie zadowolony z tego autografu, a pomógł mi w tym Marek :). Pozdrowionka i wypchanych życzę! :)
~Seebek :D

6 komentarzy: