wtorek, 20 sierpnia 2013

Bracia

Siemanko! :)

 

Dzisiaj opisuję autograf ,który dostałem wraz z autografem Ani Wyszkoni. Jest on od jednego z moich ulubionych zespołów ,mianowicie jest to zespół "Bracia" ,jestem niezmiernie dumny z tego autografu. Nawet jest dedykacja! :) Mój skaner zeskanował w dwóch kawałkach zdjęcie ,dlatego musiałem je zlepić! :D Mam nadzieję że tego nie widać tak bardzo :)

Adres: Rock House Entertainment
ul. Powstańców Śląskich 56 C
53-333 Wrocław

Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak,ale jej nie widać :/ Wina skanera :D
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 15 dni
Uwagi: Świetne zdjęcie :)


Dostałem dzisiaj kolejne 4 autografy! To jest mój rekord! :) Ten tydzień chyba będzie najbardziej obfitym! Pozdrawiam Was bardzo gorąco i życzę wypchanych! Trzymajcie się! :)
~Sebek

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    I strasznie zazdroszczę Ci nowych autografów!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, świetny blog! :) Gratuluję wszystkich zdobyczy. Dodałam Cię do linków na mj-kolekcjonuje.
    Pozdrawiam!

    PS Uwielbiam braci Cugowskich, muszę do nich w końcu napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również dodaję! :)

      Oj napisz! Ja też ich uwielbiam! :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Kolekcja się powiększa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! Również ich uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wymarzonego autografu :) Ja najwięcej 3 koperty jednego dnia dostałam dotychczas :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń