środa, 21 sierpnia 2013

Sylwia Grzeszczak, Honorata "Honey" Skarbek

Siemanko! :)

 

No słuchajcie, tak jak mówiłem ,wczoraj sypnęło sporą liczbą autografów dlatego dzisiaj odziwo opiszę dwa autografy w jednej notce. Pierwszy z nich jest od wspaniałej polskiej wokalistki ,jaką jest Sylwia Grzeszczak. Śpiewa ona m.in: "Pożyczony" czy "Małe rzeczy". Bardzo ją lubię i zaliczam ten autograf do wymarzonych! :) Następny także wymarzony jest także (:D) od niesamowitej piosenkarki jaką jest Honorata "Honey" Skarbek! Uwielbiam Jej piosenkę : "Nie powiem jak" ,jest nawet dedykacja z której jestem niezmiernie dumny.

  •  Sylwia Grzeszczak
Adres: OFC Sylwia Grzeszczak
ul.Czynszowa 4A/17
03-417 Warszawa
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 12 dni
Uwagi: -


  • Honorata "Honey" Skarbek
Adres: Prywatny
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 19 dni
Uwagi: Podpis na tyle zdjęcia



To tyle na dzisiejszy dzień! :) Jestem niezmiernie z nich dumny. Dzisiaj w nocy wyjeżdżam nad morze ,ale spokojnie notki będziecie mieli! :) Pozdrowionka i wypchanych Wam życzę! :)
~Sebek

14 komentarzy:

  1. tak tak, brawo, i tak Ci je zabiore, DŁUŻNIKU ! ale skoro tak bardzo Ci zależy ... TEŻ MAM SYLWIE HEHEHE nie spodziewałeś sie co ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ja od Honoraty mam na innym zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ale na Twoim miejscu usunęłabym adres Honey z bloga. Bądź co bądź jest prywatny (chyba, nie znam jej, więc nie wiem na pewno, a takich nie można upubliczniać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że masz rację. Dzięki za radę! :) Racja, wiesz dopiero zaczynam ,ale jednak przyznam Ci rację :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Ja od Sylwii zdobyłam po koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Nie posiadam żadnej, a piosenki ich lubię więc trzeba będzie napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba! :) Oczywiście polecam Ci napisać! ;) Do Sylwii wystarczy na odwrocie napisać : "Autograf od Sylwii Grzeszczak" jednak list możesz ;)

      Usuń