czwartek, 29 sierpnia 2013

Patrycja Markowska

Siemanooo! :)

 

Witajcie moi drodzy w kolejnej notce! :) Wróciłem z nad morza ,co prawda żal było odjeżdżać bo była świetna pogoda ,ale cóż :c. Jak zwykle wróciłem o godzinie 2 w nocy i musiałem się pogrzebać w skrzynce. Otwieram... a tam... 5 listów! Z czego w tych 5 listach razem 10 autografów! Jednak jak na razie musicie się pocieszyć jednym z nich. Mianowicie jest on od wspaniałej wokalistki jaką jest: Patrycja Markowska. Byłem kiedyś na Jej koncercie (Muzodajnia Giżycko 2010) była wspaniała! Jednak wtedy jeszcze nie myślałem o kolekcjonowaniu ,a stałem przy samych bramkach! :) Dobra ,rozpisałem się także przedstawiam autograf:

Adres: Na ofc stronie podany
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: ok. 25 dni
Uwagi: Bardzo ładne zdjęcie :)

I to na dzisiaj tyle! :) Oj będziecie mieli codziennie wpisy moi drodzy! :) Także szykować się na mocną dawkę autografów! :) Pozdrowionka i wypchanych życzę! :) Trzymajcie się! ;)
~Sebek

11 komentarzy:

  1. Zdjecie... -.- gratuluje ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż*
    Gratuluję też mam jej autograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Widzisz ,rano pisane, jeszcze śpię :D

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję! :)
    Też mam Jej autograf i nawet na takim samym ładnym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Oj bardzo mi się podoba to zdjęcie! Jest świetne!

      Usuń
  4. Gratuluję !! Również mam tą fotkę, świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. parę dni temu dostałam także autograf od p. Patrycji :)..też na takim samym, ładnym zdjęciu. Gratuluję i zapraszam do mnie!
    http://autografyteczazbierane.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń