wtorek, 13 sierpnia 2013

Łukasz Szczurek

Siemaneczko! :)

 

No muszę Wam powiedzieć że dostałem dzisiaj 2 listy! :) Jestem niezmiernie zadowolony że ten tydzień zaczął się tak wybornie. Dzisiaj przedstawię jeden z nich. Jest on od polskiego biathlonisty : Łukasza Szczurka. Autograf jest z dedykacją i jestem na prawdę bardzo zadowolony z tego autografu. Poniżej go przedstawiam! :)

Adres: Formularz na ofc stronie
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 24 dni
Uwagi: -


Dzisiaj deszczowo i pochmurno :( Wracaj słońce! :) Do jutra ,wypchanych życzę! :)
~Sebek

12 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    dodaje Cię do obserwowanych
    http://nitek-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam ,nitek Ciebie także dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo! :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj dostałam od Łukasza, podpisany tym samym mazakiem :) Ale wstawię w następnym tygodniu, bo teraz jestem zawalona robotą ;] No i niezmiernie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) O widzisz ,może wysłał w tym samym terminie :D

      Usuń
    2. Nie mam bladego pojęcia :P Mój został wysłany ósmego sierpnia, choć pieczątka niewyraźna :)

      Usuń
  5. Gratuluję ! :)
    Zapraszam do mnie

    http://autografy-snopcika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń