piątek, 23 sierpnia 2013

Zbigniew Boniek

Siemkaa! :)

 

Witam Was z pięknego i ciepłego morza! :) Przyjechałem wczoraj i powiem Wam ,że pogoda jak na razie jest super! Ciepło ,słonecznie jednak chmurki się kręcą. Właściwie tak wcześnie wstawiam notkę ,ponieważ za chwilę wyjeżdżam na Hel! :) Wczoraj miałem okazję spróbować pysznego dorsza! Postaram się wrzucić jakieś foteczki z nad morza. Wracam 28/29 i nie wiadomo co mnie w skrzynce czeka! :) Ale przejdźmy do autografu ,mianowicie jest on od wspaniałego piłkarza oraz szefa PZPN - Zbigniewa Bońka! Jestem niezmiernie dumny z posiadania tego autografu ,ponieważ Pan Zbigniew kiedyś był bardzo dobrym piłkarzem! Oto autograf:

Adres: E-mail - pzpn@pzpn.pl 
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 16 dni
Uwagi: Bardzo ładny podpis niebieskim mazakiem
 



Będę wrzucał notki co 2/3 dni aby mi starczyło i abyście mieli nowe notki i zdjęcia! :) Mam Wi-Fi tutaj więc korzystam! :) Pozdrowionka z nad morza i życzę Wam wypchanych skrzyneczek! :)
~Sebek

11 komentarzy: