piątek, 16 sierpnia 2013

Donald Tusk

Siemka!

 

Już straciłem nadzieję że dostanę coś dzisiaj. Jednak listonosz mile mnie zaskoczył! :) Przyszedł później niż zwykle i to z listem poleconym! Wyjmuję ,a tam list i autograf Pana Donalda Tuska. Jestem niezmiernie zadowolony z tego autografu oraz jestem dumny że go posiadam. Dostałem także w poniedziałek potwierdzenie od Katji Visnar że autograf został wysłany tego samego dnia! :) Pewnie przyjdzie po weekendzie! :)

Adres: E-mail - Donald.Tusk@sejm.pl 
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 15 dni
Uwagi: Bardzo ładne zdjęcie oraz list


  
Mój kochany skaner nie zeskanował podpisu. Ale to nic! :) Także do poniedziałku i udanego,ciepłego weekendu Wam życzę! :)
~Sebek 

16 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Ja się ciągle waham czy wysłać prośbę do tego Pana, ale ciągle jestem bardziej "na nie" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To już Twoja decyzja. Wiesz ja też się wahałem ,jednak się przekonałem :D

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Ja jakoś nie cenię sobie autografów polityków... na początku przygody z autografami pisałam prośbę do kilku polityków, ale to było tak z ciekawości czy dojdzie ;P I kurcze dochodziło! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja dokładnie zrobiłem podobnie jak Ty. Aby zobaczyć czy na prawdę odpisują. Okazuje się że tak! :)

      Usuń
  3. Gratuluję, fajny podpis i ogromny sukces ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak co Donald to Donald! Gratulacje! To jeden z bardzo cennych autografów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)) Ja chyba wyślę prośbę do pana Kalisza ;p Jak polityk to tylko on ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie Afro! :D Anne ja też planuję :) Dzięki Wam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję;)
    Pisałam kilka razy do P. Premiera. Bez "owocnie". Może to nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń