poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wojciech Adamczyk

Siemka! ;)

 

Dzień Dobry moi drodzy! ;) Nad morzem jest super, cały czas słońce i plażing! :D No ale niestety ostatni tydzień wakacji :c Niestety wszystko się kiedyś kończy ,ale w sumie się cieszę że zobaczę się z wariatami :D. Dobrze ,przejdźmy do autografu ,mianowicie jest on od wspaniałego reżysera jakim jest: Wojciech Adamczyk ,reżyserował on m.in mój ulubiony serial "Na Wspólnej". Bardzo cię się cieszę z tego grafu oraz fajnej dedykacji.

Adres: e-mail - info@wojciechadamczyk.pl
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 12 dni
Uwagi: Duże zdjęcie


Bardzo Wam dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy i tyle wyświetleń! Nigdy bym się tyle nie spodziewał! A mam jeszcze dla Was jeden autograf ,który wynalazłem... w samochodzie! Haha! Ale to się dowiecie w środę! Pozdrowionka i wypchanych życzę! ;) Trzymajcie się!
~Sebek

11 komentarzy:

  1. kopiujesz moje autografy :(
    gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, pokaż ten z samochodu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,niezmiernie cieszę się ,że Twoja kolekcja się wciąż powiększa .Bardzo cieszy mnie ,że chodź maleńki to jakiś wkład w to miałam.Pozdrawiam Cię cieplutko i dodaję do ulubionych ; *
    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, bardzo fajny blog. Gratuluje autografu

    OdpowiedzUsuń