środa, 14 sierpnia 2013

Jackie Collins

Cześć! :)

 

Dzisiaj opisuję autograf ,który otrzymałem wczoraj. Mianowicie jest on od wspaniałej pisarki jaką jest: Jackie Collins! Zaglądam do szkrzynki a tam list z U.S.A! Jestem niezmiernie dumny z tego autografu. Co prawda moja mama bardziej czyta książki Jackie jednak posiadanie Jej autografu w swojej kolekcji to zaszczyt. Poniżej przedstawiam autograf :)

Adres: Formularz -> tutaj
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: TAK
Ile czekałem: 26 dni
Uwagi: Dodatkowo list




No to do jutra i wypchanych życzę! :)
~Sebek

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :) świetny autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Autograf i do tego list... wspaniała zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam! :) Oj tak wspaniała! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluje ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj ! wiesz zazdroszczę ci tyle komentarzy ;D heh gratulacja autografów i oczywiście życzę ci jak najwięcej w swojej kolekcji i dodałam do linków...

    OdpowiedzUsuń