sobota, 24 sierpnia 2013

Katja Visnar

Witajcie! ;)

 

Powiem Wam tylko tyle ,że pogoda jest świetna! :) Co raz cieplej ,z tego co dowiaduję się od znajomych to u mnie w moim rodzinnym mieście leje ,czyli uciekliśmy od deszczu! :) Morze jak dla mnie co raz to cieplejsze ,fale zmalały jednak dalej siedzę dość długo w morzu. Nie Marek ,nie utopiłem się jeszcze!!! :D No ale zobaczycie moje fotki z nad morza ,komórką robione ale tam. Ale przechodzimy do autografu. Mianowicie jest on od bardzo dobrej biegaczki narciarskiej jaką jest: Katja Visnar! Specjalizuje się ona głównie w sprintach. Fajnie że dostałem odpowiedź od brata Katji (przeprosił że długo czekałem ,napisał że Katja była w Norwegii na zgrupowaniu oraz życzył udanych wakacji - bardzo miło z jego strony).


 Adres: e-mail (łatwy do znalezienia)
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 30 dni
Uwagi: Świetne zdjęcie


Teraz kilka fotek z nad morza:
Jeszcze fajny piesek (Żabcia się wabi ,świetna jest - piesek gospodarzy)
I na koniec mój ryj oczywiście mój spryt (niewyraźne) xD

Dziękuję Wam za ponad 3150 wyświetleń! Jest to dla mnie niesamowita liczba. A także za 217 komentarzy! WIELKIE DZIĘKI! ;) Także do wtorku/środy! Trzymajcie się i wypchanych! ;)
~Sebek

14 komentarzy:

  1. Dobry graf gratulacje :) No i miłego wypoczynku nad morzem! ładne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;)
    ładne fotki ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. poczekaj tylko, utoniesz, mówię ci ;)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zazdroszczę Ci wypadu nad morze, u mnie teraz osiemnastka za osiemnastką i nie wiem, kiedy wytrzeźwieję :D Oczywiście zazdroszczę grafu od Katji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Też lubię tą biegaczkę ;)
    Pozdrawiam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :D
    udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim! :) Jak na razie jest udany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    śliczny piesek :P
    dobrej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń