poniedziałek, 16 września 2013

Artur Boruc

Siemaneczko! :)


Witajcie w te poniedziałkowe ,szare i zimne popołudnie :(. Dzisiaj wszyscy w klasie zaspani i wgl tacy zmuleni :D. Chyba wiadomo dlaczego, weekend był fajny i nie chce się wracać do szkoły. Jeszcze lepsze jest to, że zmienił się plan.. niestety na gorsze :c. Kolejnym dobijającym faktem jest piątkowy sprawdzian z matematyki... ahh :c. No trochę pracy mam ale sobie poradzę. Dzisiaj do mnie nic nie przyszło ale właśnie dowiedziałem się że wygrałem konkurs u jednego z blogerów! :) Szczegóły w notce zwycięskiej! :) Przedstawiam Wam autograf od bardzo dobrego polskiego bramkarza: Artura Boruca! :)

Adres: sfc@saintsfc.co.uk
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 16 dni
Uwagi: -


Miejmy nadzieję że coś jutro przyjdzie! :) Aww, jutro mam fajne lekcje i do 14.20 więc luźniejszy dzień! :) Pozdrowionka i wypchanych życzę! :)
~Seebuś :D

6 komentarzy: