środa, 18 września 2013

Zespół "Pectus"

Siemka! :)


Dzisiaj w szkole 5 z techniki! <3 Aww no w końcu pierwsza 5 w tym roku ^^. Dzisiaj opiszę autograf z wczoraj. Mianowicie jest on od zespołu "Pectus"! :) Twórcy m.in: "Barcelona" czy "Jeden moment". Bardzo lubię ten zespół a autograf zaliczam do wymarzonych! Jak podoba się Wam nowy wygląd bloga? :) Mam nadzieję że ożywiłem trochę tło, ponieważ na tym mi zależało najbardziej.

Skład zespołu:
  • Tomasz Szczepanik – gitara, śpiew
  • Marek Szczepanik – perkusja
  • Mateusz Szczepanik – gitara
  • Maciej Szczepanik – gitara
Adres: Nie podaję -> zakładka kontakt
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 17 dni
Uwagi: -


Także to na tyle! :) Mam nadzieję że jutro coś przyjdzie! :) Pozdrowionka i wypchanych życzę! :) Pamiętajcie napisać jak podoba Wam się nowy wygląd! :)
~Sebek :D

8 komentarzy:

  1. fajne to tło <33
    gratuluję :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. no tło super, gratuluję podpisu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! Również czekam na ich autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już mówiłem ale powtórzę, tło świetne, w końcu dodałeś zdjęcie na którym jesteśmy razem <3 haha ;d czemu nie nagrywasz simcity ?!

    gratuluję ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!
    ale tło kosmiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy ! Tło bardzo ładne, ale kolor niebieski tekstu się trochę zlewa z tym obrazkiem z tła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję !
    Miałam okazję spotkać ich osobiście :D
    +Fajne tło ;)

    OdpowiedzUsuń