czwartek, 19 września 2013

Irena Szewińska

Witajcie! :)


Te zimne i deszczowe dni mi nie sprzyjają :(. Przychorowałem troszkę niestety przez tą pogodę. Ale już jest lepiej, także mam nadzieję że do jutra się wykuruję. Dzisiaj otrzymałem autograf od wspaniałej i niesamowitej lekkoatletki jaką jest: Pani Irena Szewińska! Pani Irena jest jedną z najwybitniejszych i najlepszych lekkoatletek w historii. A posiadanie Jej autografu to spełnienie moich marzeń. Ten autograf jest jednym z najcenniejszych w mojej kolekcji. Zapewne zastanawiacie się dlaczego zniknęła zakładka wymarzone? Po prostu uważam iż nie ma potrzeby jej przedstawiania, wystarczy że we wzorze jaki wklejam pod każdym autografem będziecie wiedzieli czy wymarzony czy nie. :)

Adres: PZLA
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 10 dni
Uwagi: Podpis złożony złotym markerem


Także to na dzisiaj tyle. Mam nadzieję że jutro coś także przyjdzie. Strasznie jestem zadowolony z tego autografu, obawiałem się że nie wyślą, a jednak! :) Wypchanych skrzyneczek!
~Seebek :D

9 komentarzy: