sobota, 7 września 2013

Darek Maciborek i Łukasz Zagrobelny

Siemka! :)

 

Witajcie moi drodzy w kolejnej notce. Tak ,piękna i słoneczna sobota wita nas. Dzisiaj zmienimy temat sportowy i przedstawię autografy ,które otrzymałem wczoraj. Mianowicie są one od Darka Maciborka i Łukasza Zagrobelnego. Bardzo lubię Pana Darka za Jego audycje w radiu RMF FM ,które bardzo lubię słuchać. Natomiast Łukasz Zagrobelny ,to wokalista ,który śpiewa m.in: "U mnie maj" czy "Ja tu zostaję". Obu Panów lubię słuchać :). Oto zdjęcia:

Adres: Nie podaję -> zapraszam do zakładki kontakt
Oryginały: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzone: Nie
Ile czekałem: 18 dni - 12 dni
Uwagi: -



Wspaniałe autografy z ,których posiadania jestem niezmiernie zadowolony. Zapraszam Was na kolejne notki ,bardzo Wam dziękuję za ponad 350 komentarzy! Jesteście niesamowici! :) Może jakiś konkursik na 100 grafów? :) Co Wy na to? Pozdrowionka ,trzymajcie się! :)
~Sebek

12 komentarzy: