piątek, 20 września 2013

Tomasz Karolak

Siemaneczko! ;)


Witajcie w piątkowej notce! :) No w końcu będę mógł się wyspać ^^. Grypa nie odpuszcza ale źle nie jest :). Dzisiaj kartkówka z biologii powiem Wam że poszła świetnie, sprawdzian z matmy poszedł dobrze, jednak w moim wykonaniu mogłem napisać go lepiej :D. Ale przejdźmy do autografów, dzisiaj otrzymałem 2 listy, 1 od Tomasza Karolaka, 2 z wygranej w konkursie (aż 3 autografy!). Jutro dodam notkę z konkursu a dzisiaj przedstawiam autograf od wspaniałego aktora jakim jest: Tomasz Karolak! Gra on m.in: w rodzince.pl ale grał w też wielu bardzo dobrych filmach. Autograf jest moim wymarzonym! :)

Adres:
Tomasz Karolak
Teatr Imka
ul. M. Konopnickiej 6
00-491 Warszawa
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 52 dni
Uwagi: Podpis złożony niebieskim markerem


No to udanego weekendu Wam życzę! :) Pozdrowionka i do jutra! :) PS: ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Red Lips - Czarne i Białe. Posłuchajcie sobie, jak dla mnie świetna jest! :)
~Sebeek :D

12 komentarzy: