niedziela, 8 września 2013

Vegard Haukoe Sklett i Stefan Kraft

Dzień Dobry! :)

 

Witajcie w te niedzielne i słoneczne przedpołudnie. Dzisiaj u mnie imprezka w mieście ,więc jest co robić. Szybko notka przed wyjściem. Weekend niestety dobiega końca ,ale będzie następny! :) Dobra ,przejdźmy do autografów. Są one od Vegarda Skletta i Stefana Krafta. Obaj Panowie to skoczkowie ,którzy dobrze sobie radzą w PŚ. Jednak Vegard jest z Norwegii ,a Stefan z Austrii. Musiałem tak połączyć ,ponieważ wymieniam się za Fettnera i jak dojdzie do mnie autograf z wymiany wtedy Wam go pokażę.

1. Vegard Haukoe Sklett

Adres: Norges Skiforbund
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: ok. 15 dni
Uwagi: -



2. Stefan Kraft

Adres: Austriacki Związek Narciarski -> formularz kontaktowy
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: ok. 64 dni
Uwagi: Podpis czerwonym markerem



No nic ,ja lecę na imprezę ,jutro szkoła ,jednak mam luźniejszy dzień i do 14.20 jak się plan nie zmieni! :) Także do jutra, pozdrowionka i wypchanych! ;>
~Sebek 

8 komentarzy: