niedziela, 1 września 2013

Maciej Maleńczuk

Siemaneczko! ;)

 

Wybaczcie za sobotni brak notki ,ale byłem u kuzynów, nie miałem czasu na wrzucenie. Ale już jestem w domku! :) Niestety jutro do szkoły ,co prawda tylko rozpoczęcie ,wakacje były jednymi z najlepszych ,ale z roku na rok lecą co raz to szybciej :c. No nic ,wejście w szkolny rytm trwa u mnie 1,5 tyg. Ale jakoś to będzie! :) Przejdźmy jednak do autografu ,mianowicie jest on od polskiego wokalisty: Macieja Maleńczuka. Jest on bardzo cenionym przeze mnie artystą ,dlatego niezmiernie jestem dumny z posiadania tego autografu. No nic ,przechodzimy do zdjęć:

Adres: e-mail ,wybaczcie ale nie pamiętam ,bo pisałem na 2
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: 16 dni
Uwagi: -


No mam nadzieję że coś jutro przyjdzie ,ponieważ w czwartek wysłałem kolejnych 5 listów! :) Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wypchanych! :) Do jutra!
 ~Sebek

12 komentarzy: