wtorek, 3 września 2013

Legia Warszawa cz.2 - Dominik Furman i Tomasz Jodłowiec

Siemanko! :)

 

O woow! :) Słuchajcie od razu muszę Wam się pochwalić! :) Wracam ze szkoły a tu leży koperta Ski Austria. Od razu wiedziałem od kogo jest ale się nie spodziewałem że będzie aż tyle kart w środku! 4 karty skoczków. Ale więcej szczegółów nie udostępniam! :) W szkole oczywiście zostałem wybrany na skarbnika :D. Przechodzimy do 2 cz. grafów od piłkarzy Legii. Mianowicie są one od Dominika Furmana i Jakuba Koseckiego. Obu panów podziwiam za bardzo dobre umiejętności piłkarskie.

Adres: Poprzednia notka
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: ok. 5 dni
Uwagi: -





Zapraszam Was na kolejne notki! :) Jutro ostatnia z Legii. Ale mam za to skoczków! :) Spokojnie ,nudy się nie obawiajcie! :) Pozdrowionka i wypchanych! :)
~Sebek

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :D
    a ja dzisiaj zrezygnowałem z funkcji skarbnika xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D No ja niestety zostałem zmuszony :D

      Usuń
  2. gratuluuję :P
    ja w swojej szkolnej karierze byłam skarbnikiem wielokrotnie, więc można mi ufać :D

    OdpowiedzUsuń