czwartek, 5 września 2013

Weronika Nowakowska-Ziemniak i Janusz Laskowski

Siemanko! ;)

 

Witajcie w czwartkowej notce! ;) Jutro piąteczek! Kto się cieszy?! Pierwszy weekend w roku szkolnym ^^. A w szkole jest tak zabawnie że są jak na razie luźne lekcje. Pierwsza kartkówka zapowiedziana za tydzień z gegry. :c Ale lubię gegrę więc sobie poradzę! ^.^ Dzisiaj do mnie nic nie przyszło jednak 17 autografów od poniedziałku to b.dużo! :) Dobrze przechodzimy do autografów. Mianowicie są one od wspaniałej i utalentowanej biathlonistki jaką jest: Weronika Nowakowska-Ziemniak. Drugi graf to wynaleziony w samochodzie u taty Janusza Laskowskiego na płycie. Jego hit to m.in: "Beata z Albatrosa", jednak myślę iż jest to wokalista śpiewający dla starszej publiczności.

1. Weronika Nowakowska-Ziemniak

Adres: Facebook
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: TAK!
Ile czekałem: 45 dni
Uwagi: Troszkę rozmazany podpis.



2. Janusz Laskowski

Adres: Zdobyty osobiście na koncercie
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: -
Uwagi: Podpis na płycie


No to życzę Wam wypchanych jeszcze tylko jutro i weekend! :) Byle ciepły! :) Pozdrowionka ,trzymajcie się! :)
~Sebek

10 komentarzy:

  1. w koncu z ta plyta ukradziona... PODKREŚLAM ! UKRADZIONA ! :D
    gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypraszam sobie tę "starszą publiczność"! Uwielbiam Janusza Laskowskiego i marzy mi się jego podpis. No, ale ja zawsze byłam inna niż wszyscy, więc może faktycznie oprócz mnie nikt z młodych ludzi go nie słucha...
    Gratuluję obu podpisów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee! :D Ale wiesz w większości jednak słuchają go ludzie troszkę starsi :) Oczywiście są wyjątki i sam go lubię! ;)

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Chodź przyznam się, że nie przepadam za Panem Januszem.

    OdpowiedzUsuń
  4. 17 grafów?! weź mnie nie załamuj :(
    gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) No niestety jestem zmuszony Cię załamać :D Tak 17 grafów! :) ale spokojnie! do Ciebie też coś przyjdzie, bywają takie tygodnie gdzie pustki ,a takie gdzie masa :) Dzięki!

      Usuń