poniedziałek, 2 września 2013

Legia Warszawa cz.1 - Dusan Kuciak i Marek Saganowski

Witajcie! :)

 

Dzisiaj opisuję autografy ,które dostałem w dość grubej kopercie zwrotnej. Mianowicie są one od piłkarzy Legii Warszawa. Prosiłem o 6 kart i tyle dostałem. Jednak będę Wam w notkach pokazywał po 2 karty. Rok szkolny się zaczął! A ja dopiero dzisiaj zakupiłem zeszyty ,oczywiście nie chce się uczyć ,a plan lekcji załamuje ,ale jakoś to będzie. Oto grafy :) :

PILNIE POSZUKUJĘ ADRESU MARGARET!
Jeżeli ktoś posiada adres, proszę pisać na: lemoon.pps@o2.pl - był bym niezmiernie wdzięczny!

Adres:
KP Legia Warszawa
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Wymarzony: Nie
Ile czekałem: ok. 5 dni
Uwagi: -





 Jeszcze nigdy nie dostałem tylu autografów w jednej kopercie! :) Jutro kolejni piłkarze! Niestety jak na razie pustki w skrzynkach :(. Pozdrowionka i wypchanych! :) Byle do weekendu!
~Sebek

2 komentarze: