poniedziałek, 23 września 2013

Yohan Blake,Blue Cafe,Marek Kamiński

Siemka! :)


W końcu słońce nam się pokazało po tylu dniach tej szarówki i deszczówki, oczywiście grypa już puszcza, na szczęście! :) Wybaczcie za brak weekendowej notki ale nie było mnie w domu i nie miałem czasu na dodanie jej. Dlatego teraz dodaję, mianowicie autografy są zdobyte po zwycięskim konkursie u Kamila. Są one od Yohana Blake'a bardzo dobrego biegacza, Blue Cafe, dokładnie od wokalistki zespołu: Dominiki Gawędy, którą miałem okazję zobaczyć na żywo 3 lata temu. Bardzo ją lubię. 3 autograf jest od Marka Kamińskiego, którego przedstawiać nie muszę. Za co bardzo mu dziękuję. Przesyłka przyszła bardzo szybko! :) Dostałem jeszcze książeczkę ze znakami drogowymi, zakładkę wp.pl i naklejkę :). Dzięki wielkie Kamil! :)

Adres: -
Oryginały: Tak
Dedykacje: Nie
Wymarzone: Nie
Ile czekałem: 2 dni
Uwagi: -




Dziękuję Wam za ponad 7000 wyświetleń i ponad 500 komentarzy! Jesteście niesamowici. Na 100 autograf szykuje się konkursik! :) Także ręce na pulsie i życzcie mi wypchanej szkrzynki! :D. Wam również życzę i pozdrawiam ciepło! :) Trzymajcie się!
~Sebeek :D

7 komentarzy: